Monday, October 13, 2014

Mazilo za ustnice z rimsko kamilico in geranijo



Priprava mazila za ustnice je hitra in enostavna, prihrani pa vam tudi kar nekaj denarja v primerjavi s cenami kupljenih naravnih mazil. Sestavine so enake ali podobne sestavinam ki jih uporabljate pri izdelavi ostale naravne kozmetike. Razmerja in same sestavine lahko vedno prilagodite svojim potrebam, letnim časom in okusu/vonju. 

Osnovni recept za izdelavo mazila za ustnice:

- 1 del čebeljega voska,
- 2 dela rastlinskega masla,
- 2 dela kokosovega masla,
- eterično olje po želji, terapevtske kvalitete,
- vitamin E,
- embalaža.



Ker sem mazilo delala prvič, sem se odločila za manjšo količino, če bi se slučajno kje kaj zalomilo. Za en del mase sem vzela 7 gramov. Vendar pa je priprava res tako preprosta, da je že prva serija mazil izpadla super. 

Vzela sem torej 7g čebeljega voska, 2 dela rastlinskega masla sem razdelila na 7g aloe vera masla in 7g karitejevega masla. Oboje kupljeno pri akomi. Dodala sem še 14g deviškega nerafiniranega kokosovega masla, za eterično olje pa sem kombinirala DoTerrino rimsko kamilico in geranijo.

Eterično olje rimske kamilice pomirja, na kožo deluje blažilno in blagodejno. Primerno je za vse tipe kože, tudi najbolj občutljive. Vonj je intenziven, topel in sladek, kar malo meden. 

Eterično olje geranije ima čudovit vonj, podoben vrtnici. V kozmetičnih pripravkih blaži dražečo, pordelo kožo in jo rehidrira. Uravnava delovanje sebuma.

Za embalažo sem reciklirala nekaj posodic za testerje, na ebayu (klik ;) ) pa se ugodno dobijo tudi prazne tube za mazila za ustnice.




Postopek:

V parni kopeli stopite čebelji vosek, dodajte rastlinska masla in kokosovo maslo. Ko se zmes stopi, jo odstavite in počakajte da se ohladi. 



V ohlajeno zmes, ki naj ima med 30 in 40 stopinj C, vmešajte nekaj kapljic vitamina E in izbrana eterična olja. 


Sama sem uporabila 5 kapljic geranije in, zaradi izrazitega vonja, 3 kapljice rimske kamilice.



Mazilo vlijte v prazno embalažo in počakajte, da se strdi. Lahko jo za nekaj ur spravite v hladilnik, da se strdi hitreje.



Tako narejeno mazilo je srednje trdote, v jesenskih dneh mi popolnoma zadostuje, pozimi pa bom najbrž dodala večji del čebeljega voska in malo domačega medu. Če jih okrasite z okrasnimi nalepkami, lahko izpadejo odlično in domiselno darilo za vaše prijateljice. :)



Pozdravček od Nabiralke :-*


No comments:

Post a Comment