Wednesday, May 14, 2014

Popolnoma naraven in učinkovit sprej proti mrčesu

Začenjajo se topli in sončni dnevi, idelani za druženje in izlete v naravi. Da bi sebe in svoja otroka zaščitila pred piki žuželk in ugrizi klopov, sem se odločila preizkusiti doTerrino mešanico eteričnih olj proti mrčesu TerraShield. DoTerrina olja so popolnoma naravna, čista, terapevtske kvalitete in so zato primerne za najmlajše - tudi za mojega 5-mesečnika. Poleg tega cena ni pretirana, diši pa božaaansko :)

Za izdelavo spreja sem uporabila doTerrin recept, preizkušen in pohvaljen od mnogih.



Potebujete:

- 100 ml pršilko (najbolj primerna je iz temnega stekla), jaz sem svojo za malo več kot euro kupila v Sanolaborju,
- destilirano vodo, ki jo kupite v lekarni (ni enaka kot destilirana voda iz trgovine),
- nekaj mililitrov baznega olja (mandljevo olje, olje grozdnih pešk, kokosovo frakcionirano olje, jojobino olje...),
- manjšo posodico za mešanje baznega in eteričnih olj,
- doTerrino mešanico eteričnih olj TerraShield,
- jaz sem v svoj sprej za večjo učinkovitost dodala tudi nekaj kapljic doTerrine sivke.

 


Postopek:

Najprej v stekleničko vlijete 100 ml destilirane vode.



V malo posodico za mešanje olj vlijete 3-5 mililitrov baznega olja. Dodate mu 15-20 kapljic TerraShield olja in 5 kapljic sivke. Če sivke nimate, jo lahko izpustite.


Olja premešate z zobotrebcem...


...in zlijete v stekleničko.




Stekleničko zaprete, pretresete in se z mešanico posprejate po izpostavjenih delih kože, proti klopom pa tudi po oblekah in čevljih. Postopek ponovite čez 4-6 ur. Pri nas se sprejamo kar vsake 4 ure, do smo na "varni strani".

Če spreja slučajno nimate pri sebi, npr. na počitnicah, se mešanica TerraShield lahko nanaša tudi nerazredčena. Najmlajšim jo lahko kapnete na obleko in obutev, da so zaščiteni. Odrasli in otroci z neobčutljivo kožo, si lahko mešanico nanesejo tudi na kožo. Ker gre za čista eterična olja, vseeno prej naredite test občutljivosti - malo olja nanesite na kožo v pregibu komolca. Če reakcije ni, lahko zadevo mirno uporabljate kjerkoli na koži, izogibajte se le očem in ustom.

Brezskrbno uživanje v naravi vam želim!

Nabiralka*

No comments:

Post a Comment