Friday, December 26, 2014

Nabiralka podarja: Holiday Joy + ornament

Božič je mimo, upam da ste kaj lepega dobili, kaj lepega podarili. Po nekajdnevnem premoru je na vrsti še zadnja nagrada Nabiralkinega veselega decembra. Tokrat mi je Božiček pustil še darilo za vas, podarila bom 5ml posebne praznične doTerrine mešanice Holiday Joy. Gre za omejeno izdajo mešanice eteričnih olj, ki je dostopna samo v prazničnem decembru. Primerna je za aromatično uporabo, nekaj sem o njej pisala že v tej objavi. Zraven prilagam še glineni ornament, na katerega kapnete eterično olje da vam odišavi manjši prostor, avto, omare, lahko pa ga obesite tudi na novoletno jelko.



Kako diši Holiday Joy? Po Božiču :) Po kuhanem vinu, medenjakih, cimetovih piškotih. 


V mešanici je eterično olje divje pomaranče za dvig razpoloženja in energije. Eterično olje bora vam pričara prijeten vonj po iglavcih in podpre imunski sistem. Eterično olje kitajskega cimeta izboljšuje počutje in pomaga pri zimskih nadlogah kot sta kašelj in prehlad. Eterično olje cimeta deluje antimikrobno, njegova aroma pa je nepogrešljiva v prazničnih dišavah. Sladka aroma eteričnega olja muškatnega oreščka poživlja. Absolut vanilije blagodejno vpliva na razpoloženje.

Kako do nagrade?

V komentar mi napišite, kateri vonj vas spomni na božične in novoletne praznike. Časa imate do 31.12., do 23:59. Izmed objavljenih komentarjev bom izžrebala nagrajenko (ali nagrajenca), ki jo bom v nekaj dneh po žrebanju objavila na blogu. Nagrajenka se mi bo na mail nabiralka.blog@gmail.com javila za prevzem olja.

Dišeče praznike,
Nabiralka*

23 comments:

  1. Na praznike me spomni vonj cimeta, kuhanega vina, vonj ravno pecenih piskotov, vonj pomarance in prazenih mandljev ;)

    Lepe praznike!

    ReplyDelete
  2. Mmm po cimetu definitivno, pa po kaksnih dobri sveze pecenih piskotkih :)

    ReplyDelete
  3. Mene na božič spominja vonj po cimetu, pomarančah in pa seveda kuhanem vinu :)


    ReplyDelete
  4. Bozicni vonj po cimetu in pecenih keksih...mmmm je disalo :) letos pa se po peceni torti za naso enoletnico

    ReplyDelete
  5. Po čem diši.....seveda po cimetu, vaniliji, pečenih dobrotah iz krušne peči.....predvsem pa diši po hrepenenju, skritih in odkritih željah....najslajši pa vojn tistega kobacanja in razvajanja pod odejo, ko se nikamor nikomur ne mudi.........

    ReplyDelete
  6. Kombinacija klinčkov, pomaranče in meni ljubega cimeta ❤️ me najbolj asociira na božične in NL paznike ��

    ReplyDelete
  7. Itak....cimet :) pa mamina poticka :)

    ReplyDelete
  8. Predvsem me na praznike spominja vonj po cimetu, pečenih piškotih in kuhanem vinu :)

    ReplyDelete
  9. Vonj po kuhancku, medenjakih in snegu so pravi znanilci veselega decembra :)

    ReplyDelete
  10. Moj najljubši čas v letu <3 Ker imam v teh prazničnih dneh rojstni dan, vedno pečem torto in piškote. Seveda zakuhanček ne sme manjkati :) Cimet, klinčki, pomaranča in vanilija - brez teh vonjev ni praznikov ;) Pa še sneg smo dočakali, popolna kombinacija :)

    ReplyDelete
  11. Božič, ja vonj po cimetu, pomaranči, klinčkih. Všeč mi je tudi vonj po snegu - je ravnokar zapadel. Ker sem malo starejša generacija, me na Božič spominja tudi vonj po kadilu, s katerim smo odišavili celo hišo.

    ReplyDelete
  12. Cimet, klinčki, divja pomaranča! <3

    ReplyDelete
  13. Po cimetu, klinčkih in piškotih :)

    ReplyDelete
  14. Najbolj dišeč božič s svojimi dišečimi značilnostmi je vonj po sveže pečenih piškotih (medenjakih) in seveda lepo je pa če za božič zapade sneg. Lep preostanek praznikov vsem....

    ReplyDelete
  15. Po disecih piskotih ki so ravno iz pecice, pomaranci, klinckih, kuhanem vinu in cimetu. Mmmm, cudoviti vonji :)
    Lepe praznike vsem skupaj

    ReplyDelete
  16. Božič me ovije v svet omamnih dišav cimeta, klinčkov, pomaranče, domačih piškotov, kuhanemu vinu, muškatu...mmm že diši :)

    ReplyDelete
  17. Cimet, klincki, pomarance, kuhano vino in vonj po domacih piskotih :)

    ReplyDelete
  18. Vonj medenjakov, pomaranc, klinckov in cimeta, bozicnega drevesa ...

    ReplyDelete
  19. Vonj cimeta, pomaranč, medenjakov, piškotov

    ReplyDelete
  20. Vonj po dimu v mrzlem zimskem veceru, ko se objet sprehajas po vasi in opazujes utripajoce lucke pri vsaki hisi... Ter seveda volj po cimeti in rumu :)

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete