Sunday, December 14, 2014

Nabiralka podarja: HD Clear čistilna pena za obraz

Na doTerrinem Post Convention dogodku, ki je novembra potekal v Ljubljani, je bila predstavljena tudi nova linija doTerrinih izdelkov za problematično kožo - ClearSkin linijo je zamenjal HD Clear. V liniji so mešanica eteričnih olj za čisto kožo, čistilna pena za obraz in losjon za obraz. Losjon za obraz uporabljam že več kot en mesec in sem zelo zelo zadovoljna z njim. Imam mešan tip kože, zaradi česar še posebno v prehodnem času težko najdem kremo za obraz, ki bi mi ustrezala. Ne sme biti preveč mastna, da mi ne masti T- cone, hkrati pa mora biti dovolj bogata in vlažilna, da se mi koža na določenih delih obraza ne izsuši. Kot rečeno, odgovor na svoje težave sem našla v HD Clear losjonu za obraz. Odkar ga uporabljam, mi je tudi bolj prizanešeno z mozolji.



Pomemben korak pri negi problematične kože je njeno čiščenje. Odločila sem se, da eni izmed vas podarim HD Clear čistilno peno za obraz. Nova posodobljena formula je iz naravnih sestavin, ki izbolšujejo stanje problematične kože. Pena vsebuje eterična olja čajevca, evkaliptusa, geranije, tropske verbene in rožnega lesa, vsa terapevtske kvalitete in znana po svojih čistilnih lastnostih. Zmanjšuje nastajanje sebuma, spodbuja obnavljanje kože in zmanjšuje možnost nastajanja novih izbruhov mozoljev. HD Clear linija je primerna za uporabnice s problematično kožo vseh starosti.



Uporaba: zjutraj in zvečer na vlažen obraz nanesete eno ali dve pumpici HD Clear čistilne pene in jo s krožnimi gibi vtirate v obraz in vrat. Peno dobro sperite in obraz osušite.

Za HD Clear linijo imam res same pohvale in ne dvomim da nagrajenka ne bo navdušena nad njo.


Pravila nagradne igre

Spodaj v komentar napišite kakšno svojo izkušnjo z eteričnimi olji, kakršnokoli, ni nujno da je povezana s kožo. Nagrajenko (ali nagrajenca), ki bo prejela HD Clear čistilno peno, bom žrebala v nedeljo, 21.12. Upoštevala bom vse komentarje, ki bodo objavljeni do sobote, 20.12. do 23:59 ure. Rezultat žrebanja bo objavljen v nedeljo, srečnica pa me bo kontaktirala na nabiralka.blog@gmail.com, da se dogovoriva za prevzem.

Pozdravček,
Nabiralka*

11 comments:

  1. odkar uporabljam et. olja doterra sem navdušena nad njimi saj premagajo vsako mojo težavo, sploh v tem zimskem času so nepogrešljiva- breathe, lavanda in on guard so redni spremljevalci naše družine- in prehlad mine ne da bi se razširil v kaj hujšega

    ReplyDelete
  2. Tudi jaz sem navdusena nad eo.sploh breathe v difuzorju zmaga:) lepo disi pa se uporabno je sedaj ko so na udaru vsi prehladi in podobno. Tudi moza sem ze namazala z mesanico breathe in kariteja pa prsnem kosu in med lopatkama ko je bil prehlajen :) super zadevice,res :)

    ReplyDelete
  3. Do sedaj uporabljam samo Breathe, jutri dobim se OnGuard. Pena za ciscenje obraza bi pa prisla se kako prav,saj imam tockovno zamasceno kozo. Bi poizkusila nekaj ucinkovitega.

    ReplyDelete
  4. Breathe mi je pozdravil sina, on guard pa meni herpes, v res v zelo kratkem času :)

    Neža O.

    ReplyDelete
  5. Pri nas so v redni uporabi Brethe (prehladi), OnGuard (za imunski sistem), sivka (za mazanje bušk in modric), čajevec za suho kožo.

    ReplyDelete
  6. Zaljubjena v etericna olja ;)

    Sivka za pomiritev, divja pomaranca za energijo, breathe nepogresljiv in on guard da nas zasciti. Imam kozo kot najstnica (kar ze dolgo nisem :) zato ni z veseljem probala tole peno ;)

    ReplyDelete
  7. Izkušenj z eo je res veliko. Trenutno pa mažem On Guard po vratu za boleče grlo, noro hitro učinkuje. In pa vsak večer pred spanjem obvezno Breath v difuzor za hčerkico, ker ji nosek nagaja in tako lažje spi ♡ uhhhh bi se lahko razpisala :D tale pena se pa bere super, mogoče pa celo najdem kaj za svojo čudno kožo končno :/

    ReplyDelete
  8. Breathe uporabljamo, ko ima sinko zamašen nosek in težje diha. Sivka pa mu ublaži bolečine ob izraščanju zob. V glavnem eterična olja so super :)

    ReplyDelete
  9. Tudi jaz imam nekaj izkušenj z oljčki. Seveda Breathe za dihala, pa Sivka, Mandarina in Citrus za dišeče ptostore, Deep Blue za bolečine in najnovejši Holiday Joy, primeren za ta čas. Z eno besedo: Super!

    ReplyDelete
  10. Eterična olja uporabljamo vedno več: v izparilniku, kremicah ali pa za lajšanje najrazličnejših tegob redčene v baznem olju. Navdušena sem nad njimi.
    Marta

    ReplyDelete