Wednesday, December 10, 2014

Dišava za dom iz vodnih kroglic

Na blogu se dogaja, nagradna igra poteka, vmes pa ustvarjam kolikor mi čas dopusti. Med brskanjem po spletu sem naletela na zanimiv recept za dišavo za dom iz vodnih kroglic. Za vodne kroglice sem slišala prvič, verjetno tudi zato ker nisem pretirana ljubiteljica rož ;). Izgledajo odbito, zato sem se odločila pripraviti dišavo za dom tudi sama.


Potrebujete:



- steklen kozarec ali posodo z ožjim grlom (jaz sem reciklirala kar stare kozarce za marmelado in embalažo za mleko za telo),
- vodne kroglice (sama sem jih naročila tule)
- vodo,
- dekoracija po želji,
- 5-10 kapljic izbranih eteričnih olj.


Priprava:

Vodne kroglice zgledajo kot male barvne perlice, premera približno 1milimeter, ki se morajo najprej napiti vode. Kroglice postavite v stekleno posodo in sledite navodilom na embalaži. Sama sem za eno vrečko kroglic potrebovala pol litra vode. Kroglice pustite stati v vodi 6-12 ur, da zrastejo do premera približno 1 centimeter.



Želeno količino kroglic stresite v stekleno posodo. Dodajte eterično olje in premešajte.


Posodo lahko tudi okrasite, moja je v stilu prihajajočih praznikov.



V božičnem duhu sem izbrala tudi eterično olje - doTerrino mešanico eteričnih olj Holiday Joy. Gre za posebno mešanico, omejeno na veseli decembrski čas. V njej se skrivajo divja pomaranča, muškatni orešček, smreka, cimet, kitajski cimet in absolut vanilije. Naš dom sedaj omamno diši po kuhanem vinu in cimetovih piškotih. :)


Zaradi izhlapevanja morate vsakih nekaj dni v posodo naliti malo vode, da se kroglice zopet napijejo. Takrat lahko tudi osvežite vonj v vaši dišavi in na vodne kroglice dodate nekaj kapljic eteričnega olja.

Dišeč december vam želim,
Nabiralka*

1 comment:

  1. Tanya titanium engagement rings for her wedding
    Tanya fallout 76 black titanium Tanya ( thinkpad x1 titanium Tanya) has announced titanium aura quartz an engagement ring for her. Tanya is also married to Kim Tanya, titanium nipple jewelry who is titanium dab nail also

    ReplyDelete