Sunday, December 7, 2014

On Guard zobna pasta - nagrada 2. tedna

Eterična olja v zobni pasti? Seveda! DoTerrina naravna zobna pasta brez parabenov, brez SLS in brez fluora ter s terapevtskimi učinki mešanice eteričnih olj On Guard je primerna za vso družino. Pri nas jo uporabljamo že skoraj eno leto in je ne menjamo. Jača in ščiti zobe, zmanjšuje plak v ustni votlini, neguje dlesni, poleg tega pa z odstranjevanjem madežev še nežno beli zobe. Za povrh ima še odličen pepermintasto cimetast okus.



Eterična olja divje pomaranče, nageljnovih žbic, cimeta, evkaliptusa in rožmarina ščitijo pred bakterijami v ustni votlini.

Eterično olje mire pomirja in ščiti razdraženo ustno votlino, dlesni in grlo.

Eterično olje poprove mete poskrbi za svež dah.

Ne porabi se je veliko, za enkratno umivanje zob je dovolj za grah velika količina zobne paste. Pakirana je v tubi po 113g, naslednje leto pa bo dostopna tudi v manjših pakiranjih, ki so primerna za nekajkratno uporabo. 


Kako do nagrade:

Ta teden vam podarjam tubo doTerrine On Guard zobne paste. Vse kar morate storiti je, da spodaj v komentarju zapišete kateri On Guard produkt vam je najbolj všeč ali pa bi si ga želeli poskusiti. Upoštevala bom vse komentarje, objavljene do sobote, 13.12. do 23:59. V nedeljo, 14.12., žrebam srečnega dobitnika, ki ga bom objavila v novem zapisu in se mi bo moral javiti na mail nabiralka.blog@gmail.com, da se dogovoriva za dostavo.


Pozdravček,
Nabiralka*

18 comments:

  1. Vsec so mi Nabiralkine nagradne igre :)

    Imamo on guard etericno olje, da nas sciti pred virusi.

    ReplyDelete
  2. Ravno imam naroceno eo On Guard. Zelo bi pa rada probala se zobno pasto za celo druzino!

    ReplyDelete
  3. Nimamo še nič drugega kot eterično olje, tako da ne vem kaj mi je najbolj všeč :)

    ReplyDelete
  4. Z veseljem bi se spoznali s tole zobno pasto :-)

    ReplyDelete
  5. Tudi mi bi sprobali zobno pasto, za lep in zdrav nasmeh :)

    ReplyDelete
  6. tudi jaz bi rada poskusila tole zobno pasto ;)

    ReplyDelete
  7. Uporabljam eterično olje, iz njega pa sem naredila tudi kar domače pastile za grlo. Zobna pasta je naslednja na seznamu in verjamem, da bomo vsi doma čisto navdušeni nad njo!

    ReplyDelete
  8. Super je On guard čistilo!! :) Bi pa z veseljem poskusila še zobno pasto" :)

    ReplyDelete
  9. Imam čistilo On guard ,ki je odlično. Bi pa z veseljem imela še zobno pasto, in če mi bo všeč sem tvoj redni kupic zobne paste ;)

    ReplyDelete
  10. Zaenkrat imamo samo eterično olje, bi pa z veseljem preizkusila vse izdelke.
    Je pa On Guard "kriv", da je moj dragi začel verjeti v to, da eterična olja niso samo za dišavo in da lahko z varno uporabo marsikaj dosežemo ;)

    ReplyDelete
  11. Ravnokar sem se lotila iskanja nove paste, ker sem ugotovila, da moja dosedanja favoritinja Ajona vsebuje SLS! In tako me je stric Google pripeljal sem. Definitivno bi želela preizkusiti On Guard zobno pasto.

    ReplyDelete
  12. Naročeno imam eterično olje On Guard, bi pa z veseljem probala še zobno pasto :)

    ReplyDelete
  13. Jaz sem se že seznanila z On Guard. Uporabljam zobno pasto in koncentrat
    za čiščenje. Sem zelo zadovoljna. Učinkuje in še lepo diši.

    ReplyDelete
  14. Ker mi še ni uspelo najti naravne zobne paste, ki bi me prepričala, bom z veseljem preizkusila še On Guard - še posebej zato, ker so me eterična olja čisto očarala!

    ReplyDelete
  15. Poskusila bi čistilo On Guard, branila pa se ne bi niti zobne paste.

    ReplyDelete
  16. nisem še slišala za to kozmetiko, bi pa z veseljem sprobala to pasto, saj obožujem naravno kozmetiko :)

    ReplyDelete