Wednesday, November 26, 2014

Naredi sam: Difuzor s palčkami

Enega od toplih jesenskih vikendov smo preživeli na Slovenskem primorju. Obiskali smo čudovit krajinski park Sečoveljskih solin, ob izhodu pa nisem mogla mimo trgovinice z njihovimi izdelki. Odločila sem se za nakup solnega cveta, kopalne soli in seta mil, pritegnil pa me je tudi tale set difuzorja s palčkami. Na hitro sem se odločila, da kupim samo lončeno posodico, ostalo pa pripravim sama doma.



Na spletu se najde kar nekaj receptov za pripravo tega osvežilca zraka, sama sem se odločila za mešanico vode, alkohola in eteričnih olj.


Potrebujete:



Posodico za dišavo. Posodica naj bo steklena ali lončena. Ne sme biti preveč visoka in imeti mora ozko grlo, da mešanica počasneje izhlapeva.

Palčke. Najbolj primerne so iz ratana, ker vsebujejo ozke kanale, po katerih potuje dišava in so zato zelo učinkovite. Nekateri uporabljajo kar bambusove, na spletu sem naletela tudi na palčke iz "tropske trave", ki raste na Tajskem in so bolj naravne, vejicam podobne oblike. Sama sem svoje ratanove palčke naročila na ebayu.

Voda. Lahko uporabite vodo iz pipe ali destilirano vodo.

Alkohol. Uporabila sem 70% alkohol iz lekarne, primerna pa naj bi bila tudi vodka.

Eterična olja. Da preženem ta jesenski blues, sem se odločila za poživljujočo kombinacijo Citrus Delight. Za 150 ml baze sem uporabila približno 30 kapljic eteričnega olja:
- 12 kapljic grenivke,
- 8 kapljic limone,
- 4 kapljice limete,
- 4 kapljice divje pomaranče,
- 4 kapljice mandarine.



Priprava:

V merilni lonček zlijete 75ml tople vode in 75ml alkohola. Tekočini dodajte mešanico eteričnih olj in jo premešajte.


Pripravljeno dišavo zlijete v posodico in vanjo postavite ratanove palčke.


Po nekaj urah palčke obrnite, da se z dišavo prepojijo na drugem koncu. Dišeči osvežilec zraka za vaš dom je narejen. :)






V kolikor nimate dovolj različnih eteričnih olj ali potrpljenja za odkrivanje novih mešanic, ima doTerra za vas pripravljeno "bližnjico" - že pripravljeno mešanico eteričnih olj Citrus Bliss, v kateri se skrivajo divja pomaranža, limona, grenivka, mandarina, bergamotka in klementina, z dodatkom vanilijevega absoluta <3

Pozdravček, Nabiralka*


No comments:

Post a Comment